25 lutego 2014

1x03 - Our Toil Shall Strive to Mend

Dziś tradycyjnie zdjęcia i opis trzeciego odcinka, także jeżeli jesteście ciekawi, co nas czeka w tym odcinku to zapraszam dalej :)


DZIEŃ PRZYJAZDU ... - Jest dziesiąta rocznica "Dnia przyjazdu" i miasto przygotowuje się do uczczenia pamięci poległych żołnierzy. Gloria wybiera grupkę nastolatków-ludzi, którzy spędzą trochę czasu w sektorze by przekonać się jak to jest być Atrianem przez jeden dzień. Ponadto Gloria przydziela Emery zadanie nagrywania tego. Podczas gdy Grayson oferuje swoją pomoc przy projekcie, Roman sprzeciwia się temu by Emery uczestniczyła w tym, co dzieje się w sektorze. Pomimo obaw Romana o jej bezpieczeństwo, Emery decyduje się ruszyć naprzód z projektem. Gdy Sophia jest podekscytowana pokazywaniem wszystkim tego, co tam się dzieje Teri i Drake decydują się na trochę zabawy kosztem ludzi. Jednak gdy Drake zostaje porwany podczas wycieczki, jest zaskoczony i zastanawia się kto za tym stoi. W międzyczasie Julia rozmawia z Romanem na temat jej podejrzeń.























Pomijając Drake i Teri jestem ciekawa jak Atrianie przyjmą gości na swoim terenie. Myślicie, że będą zachowywać się tak, jak ludzie względem nich czy będą dla nich mili ? Wydaje mi się, że raczej to pierwsze.
Jak myślicie, Roman poradzi sobie w rolą lidera ?

Jutro popołudniu zapraszamy na post podsumowujący drugi odcinek :)


32 komentarze:

  1. Po mimo że lubię Em i Romana, to w tym serialu również bardzo podoba mi się Drake :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wycieczka dla ludzi do Sektora. To się nie skończy dobrze... Liczę tutaj na cięty język Teri. Odechce im się zwiedzania :D

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedy będzie 2 po polsku ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie brak jakichkolwiek informacji. Zarz wrzucam na lewy pasek link do angielskiej wersji :)

      Usuń
  4. A wiecie gdzie mozna go w ogole obejrzec ? Po angielsku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiecie może kiedy pojawią się napisy polskie do nowego odcinka ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można się ich spodziewać w nocy albo jutro rano :)

      Usuń
    2. Oj późno dosyć :( No trudno. Obejrzę po szkole. :) Dzięki ^^

      Usuń
  6. Odcinek 1x02 był świetny! Czekam na następne! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten serial jest niesamowity : >Wciąga :> *

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapowiada się bardzo ciekawie. Mega wciągnęłam się w serial, mam nadzieję, że im dalej, tym będzie ciekawszy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem po co wymyślili tą akcję z unikaniem Emery przez Romana skoro oni dalej cały czas będą ze sobą gadać i wogóle, a prędzej czy później będą ze sobą. A tak to ona bedzie jęczeć że Roman nie chce z nią gadać i nawet na nią nie patrzy, a jego będzie kusić żeby do niej lecieć i też będzie jęczał o tym pewno. A osobą do której się oboje zwócą będzie Julia. Od samego początku wiedziałam, że Grayson jest tym złym bo nawet na takiego wyglądał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha czyżby coraz więcej podobieństw do Elenki :D /Khaleesi

      Usuń
    2. Na serio ten serial zaczyna być podobny do TVD, oby w dalszych odcinkach się to zmieniło. Tutaj też jest tak samo że Roman chce ją chronić tak jak Stefan Elene. :)
      Szkoda że nie zrobili odwrotnie czyli że Emery jest Atrianką i to Roman jej pomógł w tej szopie. :P

      Usuń
    3. Faktycznie to mogłoby przyciągnąć więcej widzów :D No ale to jest CW. /Khaleesi

      Usuń
  10. Nie znoszę fryzury siostry Romana, tej jej grzywki. :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Dlaczego nie ma jeszcze z napisami ? :c *

    OdpowiedzUsuń
  12. a będzie jeszcze dzisiaj czy trzeba czekać do jutra ? *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My na prawdę nie wiemy i nie mamy na to wpływu. Myślałyśmy nad tłumaczeniem, ale mogłybyśmy się nie wyrabiać, a poza tym nie wiemy jak wgrywać i synchronizować napisy :)
      + Jest też info od grupy tłumaczące, że ang napisy pojawiły się dopiero wczoraj wieczorem, więc opóźnienie jest zrozumiałe :)
      /Khaleesi

      Usuń
  13. Mam nadzieję, że jutro rano już będą :>

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja już oglądałam wczoraj i szczerzę mówiąc był okej bez szału, nie działo nic się takiego co by powaliło mnie..ale ogólnie serial jest mega i wierzę że po tym 2 odcinku dopiero się wszystko rozkręci :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mogę się doczekać kolejnego odcinka. Znów będziemy mogli obejrzeć sektor. bardzo się z tego powodu cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. 3 odcinek obejrzany :) Co prawda po angielsku i mogłam coś źle zrozumieć ale...
    Fakt myślałam, że zrobi się wielka zadyma w Sektorze podczas wizyty ludzi ale i tak podobał mi się odcinek. Fabuła się komplikuje (Tori, Drake, Gloria) a to lubię. I ta ostatnia scena kiedy Gloria wita się z swoim dzieckiem powaliła mnie. Wiedziałam, że coś kombinuje po rozmowie jej z Romanem w 1 odcinku ale, że coś takiego wyskoczy w 3 to się nie spodziewałam :) I zastanawiam się kiedy (i jakie) wynikną dalsze konsekwencje uzdrowienia Julii bo na bank jakieś będą. Mogę się czepić sposobu rozegrania sceny przy Wall of the Missing (Ściana Zaginionych czy jak to brzmi po polsku) bo wolałabym aby zamiast wujka Romana pojawił się tam sam Roman i wytłumaczył jej co to za ściana. Ładna scena by z tego wyszła. Pokazanie Emery, że Atrianie też tęsknią i martwią się o swoich bliskich, że pod tym względem są tacy jak ludzie byłoby bardzo osobistym momentem miedzy Emery a Romanem oraz nieco zbliżającym ich.

    Anonimowy napisała, że wolałaby aby to Emery była Atrianką a Roman człowiekiem i aby to on uratował ja w szopie. Też o tym myślałam i uważałam to za lepsze lepsze rozwiązanie ale po chwili zastanowienia doszłam do wniosku, że tak jak jest jest ok. Jakoś nie potrafię sobie wyobrazić, że to Emery ma ratować swoimi mocami Romana z opałów :)) Wolę odważnego, silnego i pewnego siebie przywódcę kosmitów niż taką kosmitkę. Jakoś ta rola nie pasuje mi do kobiety. Może śmierdzi to anty-feminizmem ale uwielbiam mężczyzn a jak mają jeszcze takie cechy jak powyżej napisałam to już w ogóle dostaję ślinotoku :)

    A tak na marginesie to nie lubię tej całej Teegarden. Nie pasuje mi do roli Emery. Wolałabym aby wybrali kogoś innego. Reszta aktorów pasuje mi.

    Grega Finley'a jako Drake zjadałabym na śniadanie! Oglądałam go w The Secret Life of the American Teenager (Sekret Amy) i tam mimo, że grał sportowca w moich oczach był małym chłopcem. A tutaj zrobił się z niego taki facet, że kolana miękną :) W bokserce, z tatuażami i wyrazem twarzy typowym dla bad boy'a sprawił, że mam ochotę ciągle oglądać sceny z nim :)))))))
    Kibicuję Drake+Taylor :) Może spełnią się moje marzenia.

    Matt Lanter (Roman) OH MY GOD !! Jego mogę zjeść na kolację :D Oglądałam z nim parę wywiadów i uwielbiam go. Pominę fakt, że na jego widok stanik sam mi się rozpina :) Według mnie te tatuaże ze Star Crossed powinien zrobić sobie na stałe! Aż zaczęłam wczoraj oglądać 90210 aby zobaczyć go w innej roli. Szkoda, że jest żonaty ale jak to mówi moja znajoma "Nie ma wagonika którego nie da się odczepić" :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Brina Palencia (Sophia) przez pierwsze 2 odcinki nie wzbudziła mojej sympatii. Nie lubię postaci wyglądających i zachowujących się jak typowe "Przepraszam, że żyję." Natomiast, po 3 odcinku zmieniłam o niej zdanie i cieszę się, że w następnym odcinku będzie jej więcej.

    Chelsea Gilligan (Teri) nie wiem czemu ale zwyczajnie lubię postać Teri. Ma silną osobowość chociaż w 3 odcinku pokazała, że ma również uczucia. Samej Chelsea nie miałam okazji nigdzie wcześniej oglądać ale co mi się rzuciło w oczy to to, że ONA SIĘ GARBI w tym serialu !!! W scenie gdzie wchodziła na trybuny tak mi się to rzuciło w oczy, że mam ochotę napisać do niej apel aby nigdy, przenigdy tego więcej nie robiła. Być może to schiz spowodowany skrzywieniem zawodowym (fizjoterapeutka) ale dla mnie wygląda to koszmarnie.

    Malese Jow (Julia) przypomina mi młodszą wersję Kristin Kreuk a w szczególności w scenach gdzie stoi profilem. Ma tak ktoś jeszcze? Julię lubię i uważam ją za fajna postać. Mam nadzieję, że będzie jej więcej bo ta postać ma potencjał.

    Gray Damon (Grayson) nie wiem co on ma w swoim spojrzeniu ale nie lubię go od pierwszej sekundy. Może prywatnie jest naprawdę fajnym człowiekiem ale pierwsze wrażenie sprawia, że mam ochotę dać mu w twarz :D Muszę obejrzeć z nim parę wywiadów to może zmienię zdanie. A przez to, że mam ochotę dać mu w twarz idealnie pasuje mi na czarny charakter :)

    Titus Makin Jr. (Lukas) lubię tą postać ot tak. Pozytywny chłopak i mam wrażenie, że przyjaźń między nim a Sophie będzie się zacieśniać (a przynajmniej taką mam nadzieję). Samego aktora chyba nie miałam okazji oglądać w innej produkcji ale sądzę, że jeszcze nie raz go zobaczymy. Ma w sobie to coś.

    Logan Lindholm (Mały Roman) no cud, miód i orzeszki. No wiem czy kiedykolwiek widziałam tak rozkosznego dzieciaka.


    Dobra przyznaję, dzisiaj mam wolne i cierpię na nadmiar czasu dlatego tak się rozpisałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z przeczytaniem twojej opinii zaczekam do odcinka, bo jeszcze nie widziałam :D

      Usuń
  18. O tak poczekaj bo strasznie spojleruje w poście :)

    Właśnie przeczytałam na australijskim fanpage, że rating skoczył o 12% w górę w stosunku do odcinka 1x02 :)))))) Oby tak dalej z każdym odcinkiem!

    OdpowiedzUsuń
  19. Gdzie można oglądać Star Crossed online bez limitu, za darmo? :)
    Jest już 3 odcinek po polsku?
    W jakie dni wychodzą odcinki?
    W telewizji też można oglądać serial ? ;p

    OdpowiedzUsuń