21 lutego 2014

1x01 - muzyka

Wiecie, że podczas pierwszego odcinka usłyszeliśmy fragmenty aż 11 utworów ? Tak, też byłam zdziwiona, gdy zobaczyłam, że tego było aż tyle - macie co słuchać :D
Zapraszamy do dalszej części posta, gdzie znajduje się również wynik oglądalności i kilka interesujących rzeczy :)


Digital Daggers - Age of Aquarius
(Sceny w szpitalu; Sektor - 39:30)


Civil Twilight - Human 
(Mała Emery daje jedzenie małemu Romanowi - 4:04
Rozmowa Emery i Romana - 37:59)


Fitz & the Tantrums - Break the Walls
 (jogging Emery - 5:51)


Christina Perri - Human
 (piosenka z promo)


Carter Burwell - Who Are They
 (Lucas i Emery chodzą po szkole, pierwsze spotkanie Emery i Graysona - 9:12)


James Newton Howard - Scan Her Again
(Roman po raz pierwszy widzi Emery w szkole - 11:07 )


Black Rebel Motorcycle Club - Let the Day Begin 
(Atrianie przybywają do szkoły - 9:50)


Santigold - Disparate Youth

(Atrianie idą do swoich zaznaczonych szafek - 12:42)



Alt-J - Tessellate
(Emery i Julia wracają z sektora - 23:45)



Churchill - Change
(W stołówce, Drake zamawia obiad, a Taylor zaprasza Emery na imprezę - 17:45)


Dan Croll - From Nowhere
(Emery i Grayson rozmawiają podczas imprezy - 34:39)

Wyniki oglądalności: 1,14 miliona wszystkich widzów w tym 0,4 w grupie docelowej oraz 1 procent udziału w rynku.
Co prawda oglądalność nie jest oszałamiająca, ale to wszystko wina Igrzysk Olimpijskich, więc nie ma się o co martwić. Jak tylko Olimpiada się skończy wszyscy fani sportów zimowych usiądą przed telewizor by ponownie oglądać seriale :)

Dodatkowo przeglądając Tumblra napotkałyśmy same pochlebne komentarze na temat serialu. Ludzie go sobie polecają, są zachwyceni i wszyscy shippują Emery i Romana! :D

Mamy dla was kilka przypadkowych cytatów
" in my personal opinion it looks like it will be an amazing series please watch it"
" STAR CROSSED IS SUCH A COOL SHOW OH MY GOD IM SO GLAD I DECIDED TO WATCH THE PILOT"
" I ship Romery so hard now…"
"Watching Star-Crossed for the third time since its premiere on Monday. Send help"
" I was willing to give the new show Star-Crossed a chance. I already love it."

Pozostał jeszcze temat fanów serialu Roswell, żadna z nas nie ogląda tego serialu, więc nie mamy porównania, ale wielu z nich uważa, że wiele wątków jest ściągniętych z tego serialu. Jednak większość z nich twierdzi, że mimo wszystko będą oglądać również nasz serial, bo na prawdę im się spodobał :D Tamten serial zakończył swoją emisję w 2002 roku, więc z przyjemnością odświeżą sobie tę tematykę i miło spędzą czas.
"Even though, I was little when Roswell came out, and barely remember watching it, I am so glad they finally came out with another show, similar to it."

Także teraz pozostało nam cieszyć się i czekać na zakończenie Igrzysk, aby oglądalność wzrosła :D

  

13 komentarzy:

  1. Jest muzyka ! :D Wielkie dzięki ^^
    Najbardziej spodobały mi się te utwory : Civil Twilight - Human ( przepiękna piosenka i wzruszające momenty), Fitz & the Tantrums - Break the Walls, Black Rebel Motorcycle Club - Let the Day Begin ( ta piosenka spodobała mi się od razu jak ją usłyszałam w serialu) oraz Churchill - Change.

    Mam nadzieję, że oglądalność podniesie się po tych Igrzyskach, serial zdobędzie wiele fanów i nie skończą go na jednym sezonie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetną muzykę dali. Mi najbardziej spodobały się Digital Daggers - Age of Aquarius (niestety nigdzie nie mogę znaleźć pełniej wersji), Christina Perri - Human i Santigold - Disparate Youth.

    Mi się strasznie spodobał serial i zaraz obejrzę chyba jeszcze raz ten pierwszy odcinek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie mogę znaleźć Age of Aquarius :c

      Usuń
    2. http://www.youtube.com/watch?v=VhNL3nRVgBQ
      tutaj macie pełną wersję tej piosenki :)

      Usuń
  3. Mam nadzieję, że po igrzyskach oglądalność wzrośnie i nie zlikwidują tak fajnego serialu :) A muzyka świetna

    OdpowiedzUsuń
  4. Christina Perri - Human <3 Świetna

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Całą Digital Daggers - Age of Aquarius można posluchać tutaj :)
    http://fuckyeahstarcrossed.tumblr.com/page/8

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh, jak dobrze, że stworzyliście tego bloga :D Mam prośbę, czy moglibyście podać tytuł piosenki w trailerze https://www.youtube.com/watch?v=2DJ0kqEKIvc w 2:36 minucie? Próbuję to znaleźć, ale nie mogę, a tak mi się spodobała ta piosenka :c Pomocyyy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również wszędzie tej piosenki szukałam i nic z tego. Użyłam nawet programu do rozpoznawania muzyki. Jeżeli ktoś wie to proszę napiszcie.

      Usuń
    2. Chciałbym wam pomóc, ale również nigdzie nie mogę znaleźć :( /Khaleesi

      Usuń
  8. Mi najbardziej podoba się kawałek Age of Aquarius i ten fragment kiedy Roman zamyka drzwi w szpitalu. Uwielbiam ten moment :)
    Riley

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem wielką fanką Roswell ! Serial był naprawdę świetny :) Fakt, muszę przyznać ,że Star-Crossed jest trochę podobne np. sam wątek uleczenia Julie jest podobny do wątka uleczenia Liz ( głównej bohaterki) przez Max'a ( kosmitę, głównego bohatera ) ,którzy zakochują się w sobie lub sam symbol dłoni ( Jak Emery i Roman stykają się dłońmi lub odbijają je na tej skale, w Roswell też pojawia się taki "symbol" ). Jednak muszę przyznać ,że Star-Crossed jest świetne i równie bardzo oryginalne. Bardzo podoba mi się ten serial i nie mogę doczekać się kolejnych odcinków :D

    OdpowiedzUsuń