27 lutego 2014

1x02 podsumowanie

Trochę późno, ale w końcu jest - podsumowanie drugiego odcinka. Jeśli ktoś jeszcze go nie obejrzał to zapraszam, po prawej stronie znajduje się link :)

Po śmierci przywódcy Atrian, ktoś musi zająć jego miejsce. Na tymczasowego lidera zgłasza się Castor niestety Roman mu nie ufa i jako, że on jest pierwszy w kolejce do tej pozycji, przyjmuje ją. Koniec końców Roman powierza władzę swojemu wujowi. Swoją drogą ta cała rada ma tak dziwne nazwy, że miną lata zanim ja je zapamiętam :D

Oczywiście wszystko się pokomplikowało. Wiemy, że są dwie grupy, które szykują się na wojnę. Red Hawks - czyli ludzie, którzy chcą wyeliminować Atrian, do których należy Grayson, tak ja też się zdziwiłam. Oraz Tragowie - Atrianie, którzy chcą walczyć przeciwko ludziom.
Podczas karnawału, na który dzięki spontanicznej interwencji Emery siedmioro Atrian mogło przyjść, Tragowie na swój cel obrali rodzinę Emery, ale co im się dziwić jak jej ojciec zabił ich lidera. Roman informuje ją o niebezpieczeństwie, co pozwala uniknąć jej tego.

Również podczas zabawy Drake zostaje porwany przez kolegę ze szkoły, który jak dowiedzieliśmy się nienawidzi Atrian przez to, co spotkało jego ojca. Kiedy ci pojawili cię na ziemi, jego restauracja splajtowała, a ten zaczął pić.


Urocza była scena kiedy Teri dostała bransoletkę od małej dziewczynki.

Nie wiem jak wy, ale nie miałabym nic przeciwko gdyby Taylor i Drake zbliżyli się nieco do siebie, to mogłoby być szalenie interesujące :D

Relacja między Emery, a Romanem jest delikatnie napięta. Na szczęście podczas festynu mimo zagrożenia, udaje im się spędzić miłe chwile. Obydwoje, jako nowi uczniowie odciskają swoje słonie na kamieniu.

Wiemy już jak wygląda ceremonia pogrzebowa w sektorze, w jaki sposób sadzi się ich magiczne zioło - Cyberm (trochę mnie to zaskoczyło) oraz, że ich rasa nie żyje wyłącznie w sektorze. Atrianie żyją nie tylko poza sektorem, ale i w innym mieście. Jak myślicie ile ich jeszcze jest ?
Jeszcze na koniec wspomnę o Julii, cieszę się, że Roman jej pomógł i możemy ją oglądać taką uśmiechniętą. Jak widzieliśmy na końcu odcinka, ona się dowie i chyba to się stanie prędzej niż nam się wydaje.

Co myślicie o tym odcinku ? Nie zdziwiłabym się jakby Grayson chciał dostać się do Romana poprzez Emery, chociaż widać, że na prawdę ją lubi. Tylko dlaczego pomógł Drakowi ? Zyskał na tym podwójnie - zaimponował Emery i pokazał jednemu z Atrian, że jest po ich stronie.

Dodatkowo chciałam jeszcze odnieść się do jednej technicznej sprawy. My nie zajmujemy się tłumaczeniem odcinków, więc nie wiemy kiedy pojawią się napisy. Tym zajmuje się grupa tłumacząca, zapraszam na ich stronę na facebooku - DreamTeam. To tam należy sprawdzać jak wyglądają postępy w tworzeniu napisów, ale proszę nie pytajcie ich, co 15 minut kiedy one się pojawią. Czytacie komentarze i bądźcie cierpliwi :)

Wzięliście już udział w naszej ankiecie ?
A jutro zapraszam na post z muzyką :)


11 komentarzy:

  1. Scena Taylor z Drakiem była świetna ! :D Od razu wyczuło się między nimi chemie ;) Muszą być razem ! :D
    Jeej jaka Teri jest śliczna :) Ale bałam się gdy podeszła ta dziewczynka żeby Teri nie pokazała swojego wybuchowego charakteru. xd
    Scena pogrzebu bardzo przypomina mi ceremonie pogrzebu w Indiach, w hinduizmie. Obejrzałam wiele filmów bollywood i tam również sypią jakby kwiatami na ciało i ubierają się na biało.

    Odcinek był fajny, ale jak dla mnie zbyt mało akcji i mało scen Roman-Emery, ale no wiadomo dlaczego tak się działo. Mam nadzieję, że w następnym odcinku będzie lepiej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teri jest nie tylko bardzo ładna, ale ogólnie jakoś tak ją najbardziej lubię (poza Romanem), jeśli chodzi o Atrian. Az byłam w szoku, gdy zobaczyłam w ankiecie, że ma najmniej głosów. Według mnie Sophie staje się coraz bardziej irytująca. Taka biedna, zagubiona dziewczynka, która nie ma pojęcia co się wokół niej dzieje.

      Usuń
  2. Wydaje mi się, że jeżeli Drake i Taylor byliby razem to chyba by to źle wpłynęło na to wszystko ... Nie wiem dlaczego, ale to nie zmienia faktu, że chciałabym żeby byli razem! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się wasze podsumowania, zawsze są takie ciekawe, do tego ta masa gifów :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Scena z Teri i małą dziewczynką była uroczaaa <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Podsumowanie w sumie nie jest najgorsze, aczkolwiek uważam, że to bardziej był opis tego co zdarzyło się w ostatnim odcinku. Liczyłam, że przeczytam jakąś rozkminkę na temat ostatniej sceny z Castorem, kiedy to rozmawia z Beaumontem. Przy kolejnym podsumowaniu postarajcie się więcej "wyciągnąć" z odcinka zamiast go opisywać.
    Jednakże na blogu jest wiele ciekawych info, wywiadów, itp. więc dalej bd wchodzić. Trzymam za was kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi się podoba to podsumowanie, bo mogę jeszcze raz wszystko sobie przemyśleć na spokojnie + gify <3 Odcinek nie był taki, żeby snuć na jego temat jakieś refleksje czy coś rozkminiać. A co do ostatniej sceny, to nie wiem jak dziewczyny, ale ja sama nie ogarnęłam, o co chodzi. Czy Castor jest z tymi złymi czy nie ...
      Uwielbiam waszego bloga! <3 Przyszła tu z Ravenswood i jak powstanie nowy blog o innym serialu to też go będę oglądać :)

      Usuń
    2. Tutaj nie bardzo jest jak podsumowywać, bo w przeciwieństwie do Rvnsd nie ma żadnych spiskowych teorii, komplikowania sprawy przez dziwne 'podpowiedzi' scenarzystów itp. A co do Castora, to nawet jakbyśmy chciały, to było trochę mało i chyba nikt do końca nie jest pewien, o co z nim chodzi :) Ale oczywiście wszelkie spekulacje i dyskusje miło widziane w komentarzach :)
      Ps. Ja jeszcze tylko dodam od siebie (bo nie miałam wczoraj czasu na podsumowanie, więc całym zajęła się Lea), że uważam, że Castor jest zdecydowanie ZŁY, ale teraz chce wkupić się w łaski Romana i odzyskać jego zaufanie, więc zdecydował się odpuścić rodzinie Emery.... oczywiście na chwilę :) /Khaleesi

      Usuń
  6. Taylor i Drake tworzyliby świetną parę :D Szczerze mówiąc zawiodłam się trochę na Graysonie. Wydawał się być taki miły...

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest dużo literówek w tym podsumowaniu, ale dało się przeżyć. Nieźle napisałaś post, nieźle wsadziłaś w gify w świetnie dobrane miejsca. Podoba mi się to. A jeśli chodzi o odcinek, to trochę rzeczy się działało, że troszkę się pogubiłem, ale na pewno dam radę się przyzwyczaić. Już dzisiaj albo jutro będzie nowy odcinek! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj! Starałam się dodać post jak najszybciej i już nie zauważałam literówek. Jak tylko wrócę ze szkoły to poprawię :) /Lea

      Usuń