17 lutego 2014

Promo 1x01

Dzisiaj drugi filik promujący. Zdecydowanie dłuższy, więc mogą pojawić się błędy w tłumaczeniu (mam nadzieję, że mało). Ja jestem coraz bardziej podekscytowana i cieszę się, że wspólnie wybraliśmy właśnie ten serial :)

Emery: Gdy byłam mała, obca rasa wylądowała na Ziemi.
Strzelać ! Strzelać !
Emery: Życie, które znaliśmy zmieniło się na zawsze.
            Jesteś jednym z nich prawda?
            Nie rańcie go!
           10 lat później życie jakie ja znałam miało się również zmienić.
Saul: Mamy nadzieję, że będziemy mogli nie tylko żyć obok siebie, ale tez się czegoś siebie nauczyć.
X: W tym budynku oni są równi wam, to tylko uczniowie
Brock: Oddychacie naszym  powietrzem, a nie możecie się wysilić żeby ?ślubować? na flagę naszego kraju?
Drake: Nie jesteśmy jego obywatelami
Brock : Masz rację, jesteście kosmitami
Roman: Właściwie to kosmici są na Marsie, my jesteśmy z o wiele lepszej planety
Nox: Ten program to pierwszy krok do zjednoczenia naszych ras.
Gloria: To nie będzie łatwe. Wielu ma nadzieję, że wam się nie uda.

Roman: Dlaczego chcesz się z nimi przyjaźnić
Sophia: Ludzie są dużo bardziej 'barwni'
Roman: Co dokładnie w dzisiejszym dniu było 'barwne'? Strażnicy czy protest?
             Hej! Zostaw ją! To moja siostra.
 Y: Tutaj grasz według naszych zasad. Rozumiesz dziwaku?

Emery: Skąd masz tą bliznę?
Roman: To było dawno temu.
Emery: To ty byłeś w tej szopie, prawda? Widziałam jak cię wynosili. Byłam pewna, że nie żyjesz.
Roman: Nigdy ci nie podziękowałem. Za uratowanie życia.
Emery: Miałam wtedy 6 lat. Nie zrobiłam nic szczególnego.
Roman: Byłaś miła, kiedy nikt inny nie był. To było COŚ.
            Po spędzeniu zaledwie jednego dnia z ludźmi twojego gatunku... ta nietolerancja i gniew... i strach.
Emery: Jest też tutaj wiele dobrych ludzi.
Roman: Ja poznałem jedynie jednego
            Myślałem o tobie. Gdzie byłaś i co mogłaś wtedy robić.
Z: To się zakończy dzisiaj
Drake: Chociaż raz się ze sobą zgadzamy

Wybaczcie te luki w imionach ale cały czas próbuje dopasować imiona do bohaterów :)
Co wy na to. W tym momencie już się nie mogę doczekać. Mam nadzieję, że znajdzie się jakaś grupa tłumaczeniowa, która będzie w miarę szybko robić napisy :)
Piszcie jak wrażenia :)

2 komentarze:

  1. Wow jakie długie promo :D Mam nadzieję, że serial będzie tak dobry jak na filmach promocyjnych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie że to właśnie Matt ma główną rolę :)

    OdpowiedzUsuń