16 lutego 2014

1x01 - Pilot

Praca wre. Chcemy z Khaleesi przed premierą pierwszego odcinka przetłumaczyć dla was wszystkie najpotrzebniejsze rzeczy abyśmy wszyscy byli dobrze przygotowani. Czas na opis i stillsy z pierwszego odcinka :)



KIEDY CUDZOZIEMCY WYLĄDOWALI ... - Kiedy Emery Whitehill miała 6 lat, statek kosmiczny rozbił się w jej małym miasteczku, wtedy poznała Romana 6-letniego Atriańskiego chłopca, który schronił się u niej przed poszukującymi go władzami. 10 lat później, dwójka ta spotyka się ponownie i jako pierwsza grupa Artiańskich nastolatków ma zamiar dołączyć w liceum do szeroko analizowanego eksperymentu społecznego, który ma na celu sprawdzenie czy ludzie i Atrianie mogą żyć w pokoju. Emery i Roman są zaskoczeni małostkowością w ich społeczeństwie. Siostra Romana - Sophia jest podekscytowana poznaniem nowych przyjaciół, ale ich koledzy Atrianie, Teri i Drake są nieufni wobec wszystkich ludzi. Studenci-ludzie, są równie ostrożni wobec obcych, zwłaszcza szkolna królowa Taylor. Życzliwy Grayson przyciąga uwagę Emery, ale jego sekret może zagrodzić ich relacji. Tylko dwóch przyjaciół Emery - Juli i Lucas są w stanie zaakceptować Atrian. Emery i Roman odkrywają, że coś ich do siebie ciągnie, ale zewnętrzne siły ciężko pracują aby trzymać tę dwójkę z dala od siebie.  





Nie wiem jak wy, ale ja uwielbiam Matta (90210 <3) i początkowo tylko ze względu na niego chciałam oglądać ten serial! Teraz zapoznając się ze wszystkimi materiałami stwierdzam, że nie tylko on zachęca do oglądania :D Mam nadzieję, że nie możecie doczekać się pierwszego odcinka tak samo jak ja :D

4 komentarze:

  1. Już się nie mogę doczekać pierwszego odcinka. Zainteresował mnie ten serial, gdy dowiedziałam się, że Malese Jow bedzie w nim grać. Po prostu cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też chciałam oglądać serial ze względu na Matta!:P Jak skończyło się 90210 to aż mi przykro było.. najbardziej lubiłam Liama z bohaterów..:<

    OdpowiedzUsuń