16 lutego 2014

Trailer

Na początek krótki film promujący serial. Do pierwszego odcinka już tylko jeden dzień :)


Roman: Wylądowaliśmy na umierającej planecie. Dla moich ludzi miał to być ratunek. Dla tych na Ziemi to była inwazja.
X: To jest teraz nasz dom.
Y: Wielu uważa, że wasza rasa przybyła tu by nas zniszczyć
To pierwszy krok do zjednoczenia naszych ras
Grayson: Wydajesz się być trochę rozproszona.
Roman: Ta koncepcja człowieczeństwa nie wydaje się mi taka oczywista.
Emery: Jest tu wielu dobrych ludzi.
Grayson: Emery, co robisz?!

Filmiki promujące serial są dużo lepsze od opisów. Coraz bardziej zaczynam się przekonywać do serialu. A wy? Jakie pierwsze wrażenie? :)



7 komentarzy:

  1. Nie mogę się doczekać. Wcześniej nawet nie słyszałam o tym serialu ale jak zaczęłyście pisać to całkiem nieźle się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To był chyba dobry wybór jeśli chodzi o serial, zapowiada sie ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wcześniej nie słyszałam o tym serialu, ale jak nie mam co oglądać z siostrą (wcześniej to była Ravenswood) to może go zaczniemy oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Liaaaaaam mmmmm :D

    OdpowiedzUsuń