24 lutego 2014

1x02 - Promo #2 + komentarz Aimee

Przed nowym odcinkiem mamy dla was jeszcze jedno promo i krótki komentarz aktorki grającej Emery. Jest trochę nowości i scen, które nie pojawiły się we wcześniejszych filmikach, więc zapraszamy :)




Aimee: Na końcu ostatniego odcinka mój tata przypadkowo zastrzelił tatę Romana.
Emery: Roman, to był wypadek. Jest mi na prawdę przykro.
Roman: Dlaczego ? Bo mój tata nie żyje, czy dlatego, że twój go zastrzelił.
Emery: Ponieważ to cię boli.
Aimee: To był przywódca Atrian, tata Romana. Atrianie oczywiście twierdzą, że to było celowe i wszczęli wielki bunt przeciwko ludziom.
Emery: Pozwól mi przynajmniej podziękować.
Roman: Za co ?
Emery: Znalazłam to u Julii w szpitalu, uratowałeś jej życie!
Aimee: Na końcu pierwszego odcinka, Roman włożył cyber do swojej ręki i sprawił że jego krew wstrzyknięta Julii przywróciła ją do życia. Emery podejrzewa coś, ale nie wie dokładnie jak, co, dlaczego.
X: Ludzie nigdy nie dowiedzą się, o leczniczym działaniu krwi Atrian.
Aimee: Atrianie próbują utrzymać to w sekrecie, więc Roman tak jakby naraził tym całą swoją rasę, aby ratować moją przyjaciółkę Julię.
Roman: Jesteśmy z dwóch innych światów Emery! Nie możemy udawać, że to nie ma znaczenia.

Co myślicie? Nasze pytanie chyba nie powinno brzmieć: Czy ludzie się dowiedzą o możliwości uzdrowienia człowieka przy użyciu krwi Atrian, tylko ile im to zajmie? Nie ma szans na utrzymanie sekretu po tym co zrobił Roman :)
Zastanawia nas też to, jak długo będzie trwało to spięcie pomiędzy Romanem i Emery. Domyślamy się pewnie wszyscy, że w między czasie pojawi się wątek Emery-Grayson, ale to chyba nie potrwa długo :)
Czekamy na wasze opinie.

17 komentarzy:

  1. Coś świetnego! Na pewno tata Emery nie zrobił tego umyślnie! Mam nadzieję, że szybko się to wyjaśni, notka świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Będzie się działo ;) W ogóle cały serial jest bardzo interesujący. Osobiście kibicuję Emery i temu drugiemu chłopakowi który ją oprowadzał po szkole, ale wątek z Romanem też jest niezły. No i miło popatrzeć jak ta malutka Anna z VD wypiękniała. Czekam na dalszy rozwój wydarzeń jak by była wojna byłoby ciekawie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chłopak, który ją oprowadzał, w sensie ten jej przyjaciel ???

      Usuń
    2. W sensie, że chcesz żeby Emery nie była z Romanem ?

      Usuń
    3. Tak jakoś mi ich związek nie pasuje.

      Usuń
  3. Aimee na tym filmiku wygląda cudnie. ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem najbardziej na tak za Aimee i Romanem. Nie wiem dlaczego ,ale Grayson mnie wkurza. Po prostu takie odczucia po 1 odcinku. No i czekam na dalszy rozwój wydarzeń.

    OdpowiedzUsuń
  5. A wiecie czy można go oglądać gdzieś na żywo i o której ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia. Próbuje coś znaleźć, ale nie ma żadnych informacji :( Na wszelki wypadek zostawiam Ci adres oficjalnej strony CW, może tam się coś w nocy pojawi http://www.cwtv.com/shows/star-crossed

      Usuń
    2. http://nowwatchtvlive.com/2011/07/the-cw-channel-usa-live-stream-the-cw-tv-series-free/

      DO OBEJRZENIA NA ŻYWO :)

      Usuń
    3. o 2 w nocy jak coś leci :)

      Usuń
  6. A śledzicie też ich stronę na fejsie ? tam też są zawsze jakieś ciekawostki, video itp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śledzimy na YT, stamtąd mamy na bieżąco wywiady i filmy promocyjne, ale i tak najwięcej nowości zawsze mamy z Tumblr'a :)

      Usuń
  7. Cześć wam mam pytanie jestem tu nowa i chciałabym zacząć oglądać Star- Crossed tylko najpierw chciałabym wiedzieć czy nowe odcinki są tak samo emitowane jak Revenswood (czyli 1 na tydzień) czy może jest jakaś zmiana? Z góry dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z którego odcinka są te gify ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gify pochodzą z filmików promocyjnych :) /Lea

      Usuń