17 lutego 2014

Bohaterowie

To już ostatni z postów wprowadzających. Od teraz po jednym poście dziennie. Dzisiaj trochę o bohaterach, tych najważniejszych. Znalazłam artykuł, który krótko ale dokładnie opisuje czwórkę postaci z Star-Crossed. Zapraszam do czytania :)
1. Matt Lanter
Znany z: 90210 (Liam Court)
Następca Atrian'ckiego tronu, którego łączy więź z  klasową koleżanką Emery. Znajomość ta sięga przyjazdu obcych sprzed 10 lat. "Na początku jest to całkowicie ukryta więź" mówi Lanter, dodając, że ich zakazany romans może skomplikować stosunki między ludźmi i Atrian.

2. Aimee Teegarden
Znana z:  Friday Night Lights, gdzie grała uroczą córkę trenera/trenerki
Emery Whitehill. Nastolatka z otwartym umysłem, która stara się zostać łącznikiem pomiędzy ludźmi i Atrian'ami. Mimo swojej przeszłości i skomplikowanych relacji z Romanem (tak jakby są sobie przeznaczeni), Emery także czuje coś do Graysona "Jest tym, z którym wszyscy chcą ją widzieć. Wydaje się być tym dobrym.... no i jest człowiekiem!"

3. Grey Damon
Znany z: American Horror Story:Coven, The nine lives of Chloe King, Twisted
Grayson Montrose, bardzo ważny w szkole i 'pełen sprzeczność' - mówi Damon. 'Raz myślisz, że jest TAKI, potem się odwróci, coś zrobi i okazuje się, że w rzeczywistości jest inny". W ciągu pierwszych kilku odcinków, Grayson i Emery będą się do siebie zbliżali, ale ona lepiej czuje się z 'obcymi'. "On ma swoje chwile złego-cłopaka"

4. Malese Jow
Znana z: Pamiętniki Wampirów (Anna)
Julia Yeung, chora przyjaciółka Emery, której życie może zależeć od zioła, które podobno Atrianie są w stanie wyhodować. "Jest obsesyjnie zainteresowana Atrian'ami i pewnie wie o nich więcej niż oni sami" - opowiada Jow. Pomóc może sytuacja, gdy znajduje się w niebezpieczeństwie z powodu interwencji medycznej Atrian.

Musze się wam przyznać, że nie do końca wiem jak odmieniać nazwę tej rasy :)

Co myślicie o bohaterach? Ja już po opisie zaczynam lubić Julie. Mam nadzieje, że ona będzie tą rozsądną w grupie - najpierw myśli, a potem działa :)

8 komentarzy:

  1. Zapowiada się super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że wybrałyście ten serial :) Jestem już stałą czytelniczką. Blog o RW prowadziłyście świetnie, był taki dokładny. Mam nadzieję, że ten też taki będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jacy oni są słodcy na tych gifach <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś czuję, że zrobią z tej Emery drugą Elenę i będzie trochę irytująca, ale opisy pozostałych wskazuja na to, że scenarzyści fajnie wykreowali bohaterów. Są raczej niebanalni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam ! Heeej :D Tak się cieszę, że tutaj trafiłam :) Już od dawna czekam z niecierpliwością na ten serial i u nagle wchodzę na filmweba i zauważyłam, że tam reklamujecie tego bloga, więc pomyślałam, że odwiedzę :D Powiem Wam, że się nie zawiodłam, na pewno będę go często odwiedzać :P Wydaje mi się, że mam z Wami dużo wspólnego pomijając fakt, że jestem humanistą i jestem od Was o rok młodsza xD Zachęcił mnie ten serial głównie dlatego, że gra tam mój ukochany Liam z 90210 ! :D Mam pytanko, jakie jeszcze seriale oglądacie, lub oglądałyście ? :D W wolnym czasie zapraszam na mojego bloga o Pamiętnikach Wampirów :) http://the-vampire-diaries.blog.onet.pl/ - pozdrawiam Justeenqa ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że do nas trafiłaś :) Obie oglądamy wiele seriali, TVD również, w wolnej chwili zajrzę na twojego bloga :)
      Jeżeli jesteś chętna do wymiany linków, to z przyjemnością umieściłyśmy cię z prawej strony w polecanych, co ty na to ? :)
      /Lea

      Usuń
  6. Oooo toto bardzo fajnie, byłabym wdzięczna :)
    Justeenqa ^^

    OdpowiedzUsuń