12 maja 2014

1x13 sneak peak

Mam dla Was sneak peak do 13 odcinka, który został nam podesłany przez czytelniczkę. Przepraszam, że dopiero teraz, ale nie jest to oficjalny filmik od CW i nie pojawił się na ich oficjalnym kanale YT, więc po prostu o nim nie wiedziałam :) Kto ma ochotę zapraszam na fragment sceny Romery z szopy. Scena jest ... intensywna :D 





Roman: The Trags wzięli cię za cel, Castor próbował zabić mnie. Walka o moich ludzi prawie kosztowała życie nas oboje.
Emery: A jednak tu jesteśmy. 
Roman: Jesteśmy... Mój ojciec chciał, żebym był kolejnym przywódcą. Bym sprawił, że jego marzenie o integracji się spełni. Musieliśmy więc przedłożyć potrzeby naszych ludzi nad wszystko inne. To była ścieżka mojego ojca. 
Emery: Jak możesz tego być tak pewny? 
Roman: Bo moja ścieżka zawsze prowadzi mnie tutaj... do ciebie.  

Nie wiem czy filmik dobrze będzie wam dział, bo mi się nawet nie wyświetla, mimo że kod z filmem jest dodany. Może być też tak, że trzeba dłuższą chwilę poczekać na pojawienie się playera :) 
Na wszelki wypadek tu macie link www.spoilertv.com

Mam nadzieję, że jest to koniec odcinka i że dostajemy takie piękne zakończenie <3 No ale raczej nie mam sie co łudzić, bo z innych spoilerów wynika, że na sam koniec wydarzy się coś, po czym na kilka minut zaniemówimy.
Taki spoiler zdecydowanie podgrzewa atmosferę przed odcinkiem. 
Kto jeszcze nie może się doczekać? :D
 

 

 

11 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Każdy chce ;-; Ale te cioty uważają że serial jest straszny i go anulują, a mogli z niego zrobić świetny serial.

      Usuń
  2. Jak jak długo czekałam na tą scene ! Już myślałam że sie jej nie doczekam po tym jak dowiedziałam sie że 2 sezonu nie będzie ;c A tu prosze... cudowna niespodzianka ! W końcu coś pikantnego od Romery dostaliśmy <3 Uwielbiam patrzeć na takie sceny :D Haha wiem, zboczuch ze mnie ale co tam :D Jest mi tak przykro że ni będzie druugiego sezonu, na prtawd pokochałam ten serial... ale cóż trudno ta pieprzona za przeproszeniem stacja CW musiała anulować tak dobry serial, bo jak widać sie na tym nie znają . Gdyby był ten 2 sezon na prawde działo by sie wiele.. mogli by dać szanse ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko ty xd I sie w końcu doczekaliśmy ... Romery <3

      Usuń
  3. Mam nadzieję, że napisy będą jutro bardzo szybko. <33 Nie mogę uwierzyć, że jutro będzie ostatni odcinek. Mam nadzieję, że chociaż nie skończy się w najciekawszym momencie, bo wyrzucę laptopa przez okno... xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha dokładnie.. ja też, tylko że komputer xD

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że do tego nie dojdzie, bo na czym będziecie czytać nasz nowy blog? :D /Lea

      Usuń
  4. A mi sie coś wydaje że to nie będzie prawdziwe, bo o ile sobie dobrze przypomne to Romek miał bardzo poważną ranę na brzuchu, a na tym filmiku już nie ma. Okej może Teri mu pomogła, ale przecież pomagając Castorowi nie wyleczyła go całkiem. Chyba że w tej sytuacji zastosuje Cyper. Ale coś tak myśle że to będzie jakaś jego halucynacja lub sen. Bo takiej sceny stacja CW by zwyczajnie raczej nie wypuszczała wcześniej. Ja bym na ich miejscu zostawiła żeby podczas oglądania odcinka zaskoczyć widzów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sądzę, żeby CW wypuściło ten filmik. Gdyby tak było pojawiłby się on na oficjalnych stronach, a jest tylko ta kopia /Khaleesi

      Usuń
  5. Juz sie nie moge doczekać ! Ile sie szykuje scen akcji i tych gorących i tych smutnych czy pełnych grozy ! <3 Ten finał będzie epicki ... niewątpliwie coś nas jeszcze zaskoczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak sobie pomyślę, że jutro ostatni odcinek i tyle ciekawych scen, aż nie mogę przestać myśleć o tym, jak głupia jest ta stacja, że skasowała tak extraśny serial!!!! A może jest jeszcze jakiś płomyk nadziei, że odkupi go jakaś inna stacja np. Netflix, bo słyszałam że coś o tym mówiono :) Albo chociaż niech przywrócą po paru miesiącach!!!

    OdpowiedzUsuń