9 maja 2014

1x12 - muzyka

Czas na coś ode mnie, czyli post z muzyką, która pochodzi z ostatniego odcinka :) Jeżeli jeszcze nie czytaliście podsumowania to najpierw zapraszam TU :)
TV Girl - Oh Land
(uczniowie pracują przed szkołą; Atrianie przyjeżdżają; rozmowa R&D na temat Suveku)


Studio Musicians - When the Saints Go Marching In
(Ems, Roman, Drake i Grayson wyjeżdżają z sektora) 

nie to wykonanie, ale ta piosenka :)


Bear Hands - Giants


Po nieciekawej informacji jaka się wczoraj u nas pojawiła chyba wyniki oglądalności, które swoją drogą oczywiście były poniżej miliona widzów są nie istotne. Nie będę ponownie komentować nędznych poczynań CW, bo to i tak nic nie zmieni. Trzeba się teraz skupić na najbliższych dniach i coś z tym zrobić :) Stąd prośba do was. Bardzo cenimy wasze zdanie, także przed wyborem kolejnego serialu chciałybyśmy poznać wasze typy. Piszcie nam o wszystkich serialach (nowych; takich z 1 sezonem), które według was są godne uwagi :)

+ pamiętajcie o ankiecie

7 komentarzy:

  1. W pierwszej kolejności należy określić kategorię serialu: kryminał, s-f czy coś innego. Czy to miałby być serial dla młodzieży, czy dla widowni starszej. Seriali jest strasznie dużo nawet z 1 sezonem.

    Zupełnie nowym jest "Gracepoint", ale od dłuższego czasu chcę obejrzeć "Salem". A może "Hemlock Grove" ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaczęłam Salem z tydzień temu i dojechałam może do 10 min, bo nie wciągnął mnie ani trochę, zresztą nie wróżymy mu dobrej przyszłości, bo jest bardzo skrytykowany, a oglądalność to pół miliona
      A o pozostałych dwóch nie słyszałam i jak będę miała chwilę to sprawdzę :)

      Usuń
    2. Chyba najrozsądniej byłoby przerzucić się na "The 100", ale sam opis mnie nie przekonuje chociaż podobno jest dobry. Zniechęca mnie sama stacja CW.

      Usuń
    3. Serial nie jest zły ale nie sądzę, żeby go długo ciągnęli. U nichoglądalność od początku spadła z 3,5 na 1,5 i cały czas leci :(

      Usuń
    4. ale The 100 dostało zamówienie na 2 sezon, więc raczej warto założyć o tym :)

      Usuń
  2. http://www.youtube.com/watch?v=6SCxUvkYV2E

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądam The 100 no ale SC miliony razy lepsze

    OdpowiedzUsuń