5 maja 2014

1x13 - Passion Lends Them Power

I po tych kilku miesiącach przyszedł czas by opublikować u nas opis i zdjęcia promocyjne z ostatniego odcinka. Nie wiem jak wam, ale mi szalenie szybko minęły te wszystkie odcinki...


SUVEK AKTYWOWANY - Po tym jak Roman został ciężko ranny, Emery zwraca się po pomoc do niespodziewanego sojusznika. Grayson, Drake, Sophia i Lucas prowadzą wyścig by znaleźć skradziony Suvek zanim the Trags zdążą go aktywować. Jednak Vega jest krok przed nimi i umieszcza Suvek w środku parady Mariti Gras. Teri jest w szoku, gdy podsłuchuje, że Vega szykuje śmierć jej przyjaciół. Gloria odkrywa tajemnicę Taylor i dzieli się z nią swoim.










Największe zaskoczenie - Zoe żyje! Diabli złego nie biorą i ona jest tego najlepszym przykładem. Szykuje się ostra zabawa na tym dachu i tu pojawia się pytanie, które towarzyszy nam od jakiegoś czasu, kto umrze w wielkim finale? Myślicie, że to będzie Emery, bo zdjęcia wskazują, że jest to całkiem realne. Chociaż wydaje mi się, że to jest zbyt oczywiste i będzie to jednak ktoś inny... Ale z drugiej strony nie miałabym nic przeciwko jakby padłoby na nią, niech tylko trzymają się z daleka od Drake i Taylor, reszta jest mi obojętna :D Mam inny pomysł! Niech uśmiercą Romana. Jeśli zrobili by coś takiego, to nie mieliby wyjścia i stacja musiałaby zamówić drugi sezon, a wtedy do akcji wkroczyłyby magiczne, atriańskie kwiatki :D

Szkoda, że w materiałach promujący 12 i 13 odcinek nie ma nic o Julii i Ericu. Mam nadzieję, że mimo wszystko otrzymamy kilka dobrych scen tej pary!Co myślicie o tym wszystkim? Zapowiada się wybuchowy finał?I jeszcze na sam koniec wszystkim maturzystą, którzy odwiedzają nasz blog, chciałybyśmy życzyć powodzenia! :)

8 komentarzy:

  1. Niecałe 3 miesiące, a ja zdążyłam się przywiązać do waszego bloga ... Ja również jestem fanem Draylor i mam nadzieję, że żadne z tej dwójki nie ucierpi :)
    Powodzenia maturzyści!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A może osobą, która umrze będzie w KOŃCU Zoe ? Jej pojawienie się z pewnością jest mega zaskoczeniem. Wcale nie zdziwiłabym się gdyby tak naprawdę pracowała dla Castora.
    Wydaje mi się, że Roman & Emery są bezpieczni - nikt nie uśmierca głównych bohaterów nawet jeśli są magiczne ziółka.

    Ciekawe kto będzie tym niespodziewanym sojusznikiem Emery? Może Maia lub Teri?

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha a co jak nikt nie umrze? :D No bo w sumie wszystko opieramy na jednym pytaniu dziennikarki podczas WonderCon i dziwnej odpowiedzi Grega :D Ale by nas zaskoczyli
    No ale jeśli by założyć, że ktoś umrze, to przyszła mi do głowy taka teoria - co jeśli po tym jak Teri dowie się, że jej matka chce zabić jej przyjaciół poświęci się, żeby ich uratować i coś pójdzie nie tak? Szkoda by mi jej było, no ale byłby to pewien zwrot akcji :) /Khaleesi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie śmierć Teri też byłaby logicznym posunięciem. Mogłaby się w pewien sposób zrehabilitować. Mimo wszystko jej śmierć miałaby wpływ na wszystkich. To dawałoby też szansę na wprowadzenie nowej (jeszcze lepszej) postaci w 2 sezonie (jeśli będzie),
      Jest jeszcze szansa, że zginie jakaś postać drugoplanowa np. ojciec Emery.

      Usuń
  4. Podejrzewałam, że Zoe żyje. Nie mogę się doczekać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  5. Też nie jest możliwe żeby umarła Emery bo w końcu to główna bohaterka więc, nie kontynuowali by już drugiego sezonu... ! Ja myśle że albo w ogóle nie będzie śmierci albo umrze ktoś kogo sie nie spodziewamy :D Nie moge sie już doczekać tego odcinka... <3 Będzie sie działo

    OdpowiedzUsuń
  6. http://tvafterdarkonline.com/television/star-crossed-episode-1x13-passion-lends-power-synopsis-still-images/
    A może to Grayson umrze?

    OdpowiedzUsuń