3 maja 2014

Funny Moments

Dziś mam dla was coś, co sprawiło, że bardzo dobrze się bawiłam podczas przygotowywania dla was tego posta i mam nadzieję, że wy również będziecie się dużo śmiać oglądając te filmiki :D Także bez zbędnego przedłużania zapraszam dalej :D



 
Jaaaaaaaaaaaaaaaa też kocham ciasteczka! <3 
Chelsea wygląda ślicznie, a Aimee jest genialną tancerką :D



Znowu dinozaur! <3
Przyznajcie się kto też się tak bawi zdjęciami ? :D
Titus raper, deszcz i happy valentine's day <3
Nawet nie wiecie jak bardzo uwielbiam filmiki tego typu, mogłaby je oglądać bez końca!
Muszę przyznać, że ten jest całkiem dobry! :D

Dinozaur, balony, twister, rozmowy telefoniczne, śmiechy, chichy,
dobra zabawa i Matt na końcu :D

Co myślicie o tych filmikach? Śmieszne czy może jednak nie? Moim zdaniem są śmieszne, nawet bardzo, dobrze bawiłam się oglądając je :D
Może znaleźliście jeszcze jakieś filmiki, zdjęcia, gify? Jak tak to podeślijcie je nam :D

7 komentarzy:

  1. Również zrobiłam taki post na moim blogu i tak samo jak ty uśmiałam się go robiąc! A co do tych filmików to są świetne !

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest już filmik z komentarzem producentki ... robi sie coraz ciekawiej . :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No hahaha :D Miałyście racje, dojdzie w tej współpracy do kłótni ... nawet z bólem cielesnym hahahaha xD

      Usuń
    2. Nie było mnie przez dwa dni, ale jutro w południe powinnam już wszystko nadrobić :) /Khaleesi

      Usuń
  3. Też uwielbiam te filmiki :)
    a rozśmieszył też mnie tytuł kilka postów niżej, który dopiero teraz zobaczyłam: ,,1x11 - podrumownie" czyżby post pisany w towarzystwie rumu? XD (joke of course)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilkanaście razy dziennie patrze się na ten post, a nie zauważyłam, oj! Dzięki :D
      /Lea

      Usuń
  4. Filmiki są świetne. Urywek z TVD na pocałunek Graysona i Emery. Bezcenny. Muzyka też świetna. U mnie plusa filmik już zarobił za Kings of Leon:D

    OdpowiedzUsuń