6 maja 2014

Malese Jow w filmie Plastic

Film miał premierę 30 kwietnie i można w nim zobaczyć kilka znajomych twarzy. Ja muszę się przyznać, że nie wiedziałam o tej produkcji i jakoś mnie szczególnie nie ciągnie do oglądania :D Jest to brytyjska komedia kryminalna. Malese gra w niej drugoplanową rolę i nawet nie pojawiła się na premierze :( Ale i tak pisze tego posta, ponieważ mam dla was kilka kadrów z filmu z naszą serialową Julią i uważam, że wygląda świetnie :D





Jak  wam się podoba Malese w takiej 'dorosłej' wersji? Według mnie jest piękna, no ale wiadomo - ładnemu we wszystkim ładnie :D A ta niebieska sukienka z kołnierzykiem... Dawno nie widziałam czegoś tak pięknie uszytego :) Niby połączenie kolorów banalne, ale całość wygląda zdecydowanie nie banalnie <3

Co do samego filmu to chyba moja historia z nim na trailerze się skończy :D No bo bądźmy szczerzy - brytyjski humor? Serio? No chyba, że ktoś z was się skusi i wystawi mu jakąś powalającą recenzję :D
Ale miło zobaczyć niektórych aktorów w innych rolach niż ich znałam do tej pory. Chociażby Red Queen z Once Upon a Time ( jej akcent <3 ), czy też Theon z GoT :D
No ale wróćmy do Malesy. Co myślicie o takiej odsłonie tej aktorki?

Źródło: www.filmweb.pl


2 komentarze:

  1. A promo 13 odc wieczorem bo aktualnie zostałam pokonana przez wykłady na prawko i nie miałam czasu zrobić :) /Khaleesi

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta zdjęcie z niebieską sukienka najładniejsze <3

    OdpowiedzUsuń