6 maja 2014

Promo 1x13

Wielkimi krokami zbliża się długo oczekiwany finał, a ja dzisiaj mam dla was promujący go film. Chyba nie ma szans, żeby wszyscy wyszli z tego żywi... A po obejrzeniu tego promo mam dziwne przeczucie, że odbiorom nam jedną z naszych ulubionych postaci :( Część dalsza mojego komentarza po zapoznaniu się z filmikiem :) Zapraszam dalej.





Vega: Zabijemy każdego kto stoi na drodze do naszego zwycięstwa
Emery: Cypr to jedyna rzecz, która może ocalić twoje życie. Zaczekaj aż wrócę
Roman: To zbyt niebezpieczne
Taylor: Co to jest?
Zoe: To tylko takie małe urządzenie, które przyniesie koniec ludzkości
Lukas: Jeśli nic nie zrobisz wszyscy skończymy martwi
Zoe: No to ruszamy (idiom- let's rock and roll)
Emery: Wciąż oddycha?
Teri: Zrobiliśmy wszystko, co mogliśmy

Czy wy też macie wrażenie, że po tym promo jedyną bezpieczną osobą, której nie uśmiercą jest Roman? :D Było go za dużo i byłoby to zbyt oczywiste. Pewnie w oryginale po słowach Teri z promo pojawią się kolejne w stylu 'Dostał ziółka, które mu pomogą i trzeba czekać jak się obudzi, bo na pewno to zrobi'. Martwi mnie tylko ta scena z wypadkiem samochodowym Taylor. Nie ma opcji, żeby nam ją zabrali! To najbardziej barwna postać w całym serialu... A nawet jak nie umrze, to pewnie straci dziecko, co też nie jest dobrym zakończeniem, bo to był chyba najciekawszy wątek :(

Dobra ja się już nagadałam, teraz czekam na to co wy myślicie o nadchodzącym odcinku. Jak myliście, jeżeli ktoś umrze, to kto to będzie?

 
 

20 komentarzy:

  1. Uważam, że umrze dziecko Draylor. ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak uważam już od dawna. Powiedzmy sobie szczerze jak niby Taylor ukryłaby tą ciążę. Wydaje mi się, że "wpadka" Taylor&Drake miała sprowadzić ich na ziemię. Oboje traktowali sex jak rozrywkę, a teraz mają szansę zbudować silny związek lub rozstać się na dobre. Wiele osób TUTAJ uważało, że związek Romery był mało spontaniczny (drętwy), ale oni byli dla mnie bardziej prawdziwi (dojrzali) niż T&D.

      Usuń
  2. Dokładnie też nie mam pojęcia dlaczego nie któzy wolą Draylor od Romery, np administracja tego bloga . Zdecydowanie wole Romery... <3 a restza aktorów jest mi obojętna aczkolwiek ich bardzo lubie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *którzy *reszta ! Ach ten telefon robi błędy :D

      Usuń
    2. Każdy lubi kogo chce. Ja na przykład nie wiem dlaczego inni wolą Romery, jedni są za tymi, drudzy za innymi. Dlatego właśnie to wszystko jest takie fajne i dlatego potrzebne są takie strony jak ta, by ludzie mogli rozmawiać i wymieniać się swoimi przemyśleniami. /Lea

      Usuń
    3. Trochę nie rozumiem z czym, jest problem... Każda z tych par miała swoje lepsze i gorsze chwile, a to że piszę, że Draylor są ciekawi, a Romery na ten moment nudni, to nie znaczy, że ich nie lubię. Gdy Roman i Emery byli w końcu razem wszyscy się cieszyliśmy, a teraz na pierwszy plan wysunęli się Drake i Taylor, co nie jest naszą winą...
      Poza tym jedna para nie wyklucza drugiej. Nie jest to tak, że jest jedna dziewczyna i dwóch chłopaków, albo odwrotnie. Byłoby genialnie, gdyby Roman z Ems byli razem, ale nie są i nie mamy na to wpływu :) /Khaleesi

      Usuń
    4. Draylor są fajni, ale dla mnie mało ciekawi (banalni). Każy jest fanem innej pary i dobrze.

      Nie ma problemu Khaleesi . Tylko jak piszecie recenzje czy opinie do odcinków/promo to trochę drażni wasza stronniczość. Fakt, że to jest Wasz blog i możecie pisać co chcecie. Jednak czytanie po raz enty, ze Draylor (i skupianie sie na tym) to rewelacja serialu nie jest fajne. Nikt nie wspomniał np., że Atrianie mogą mieć kilka żon jak Castor (czy inne smaczki ). Ja przynajmniej tego bym oczekiwała od tego bloga, ale to nie znaczy , ze mi sie nie podoba.

      Usuń
    5. Rozumiem i dziękuję za opinie :)
      Chodzi tylko o to, że gdy piszemy podsumowania dotyczą one tylko jednego odcinka. Ostatni trochę nie mamy wyjścia - jaramy się Draylor, bo przecież nie będziemy się cieszyły z tego, że Emery znowu pobiegła do Graysona.
      Ale pewnie w najbliższych podsumowaniach Ty oraz inni fani Romery znajdziecie coś dla siebie, bo zapowiada się kilk świetnych scen, których ja również nie mogę się doczekać :) /Khaleesi

      Usuń
  3. A nie mogę się już doczekać:D
    A tak z innej beczki co z tą Teri w końcu po czyjej stronie jest?
    Pomaga dla Romana, ale jeżeli to znowu jakaś podpucha?

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj Taylor :'( szkoda ze straci dziecko, byłoby ciekawiej zobaczyc ją w ,,pełni " ciąży :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie straci :( Dopóki nie obejrzymy odcinka i się nie przekonamy jest nadzieja :) /Khaleesi

      Usuń
    2. Ja sobie nie wyobrażam tego jak Taylor łazi po szkole z wielkim brzuchem. Nie wiem jak mogliby rozwiązać ten problem. Drake zabrałby ją do Sektora? lub na te bagna? nie chodziłaby do szkoły? zamieszkałaby z Glorią?
      Pewnie jej rodzice nie byliby zachwyceni i być może zmusiliby ja do aborcji. Sam pomysł z ciążą jest fajny, ale w kontekście dojrzewania emocjonalnego bohaterów. Tym bardziej, że już zostało powiedziane, że ciąża u Atrian i ludzi jest podobna.

      Usuń
    3. Ale przynajmniej by mieli jakieś zajęcie i problem do rozwiązania.
      Bo jeśli powstanie 2 sezon a T straci dziecko to co się stanie? Wrócą do akcji typu ta w toalecie i w szatni? Za pierwszym razem było zabawnie, ale nie mogą na tym oprzeć całego wątku tej dwójki :) No chyba, że mają dla nich jakiś inny, ciekawszy, to niech się dzieje co chce :) /Khaleesi

      Usuń
  5. Romanowi nic nie będzie na całe szczęście ! <333 A pod koniec 12 odcinka aż mi łzy puściły ;c Będzie dobrze... nie moge sie już doczekać finału . I zostało pytanie... kto w końcu umrze ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Zoe mówi chyba ,,mankind"-,,ludzkość" ,,...przyniesie koniec ludzkości". A Lucas: ,, Jeśli nic nie zrobicie wszyscy skończymy martwi".
    Myślę, że wasze przewidzenia są trafne. Pewnie dziecko Taylor umrze, bo nie mogłaby długo ukrywać się z ciążą jak napisała Rene. A Roman nie mógłby umrzeć, to bez sensu zabijać głównego bohatera.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za te tłumaczenia, robiłam kilkanaście podejść do tych zdań i mi nie szło /Khaleesi

      Usuń
    2. Ciesze się, że mogłam pomóc. :)

      Usuń
  7. Kto tłumaczy napisy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem kto tłumaczy, ale napisy już są i na chomiku i online (link na prawym pasku) :) /Khaleeesi

      Usuń