7 maja 2014

Pytania fanów

Do kilku seriali CW, w tym do Star-Crossed,  wczoraj pojawiły się filmiki, w których aktorzy odpowiadają na pytania fanów. Nie są one związane z fabułą SC ale można się troch dowiedzieć o aktorach. Po obejrzeniu tego trochę zaczęłam się martwić o psychikę Matta, ale to już sami zobaczcie, co zdradził fanom :D




Czy masz jakieś prawdziwe tatuaże?
Matt: Nie
Aimee: Nie mam żadnych prawdziwych tatuaży
Matt: Nie mogę przestać myśleć o sobie z tatuażami, gdy będę stary i nie podoba mi się to, sobie wyobrażam
Czy nauczyłeś/aś się jakiegoś Atriańskiego słowa? Jeśli tak, czy możemy je usłyszeć?
Matt: Język ten nazywa się Sondiv i jest on bardzo bardzo trudny w wymowie
Aimee: Słowo, którego się nauczyłam to ... hahaha, nawet nie próbuję, ale czekam na wasze propozycje :D
Grey: Dowiecie się, co to znaczy :D
Kto jest najzabawniejszą osobą na planie?
Aimee: Prawdopodobnie Grey
Matt: Myślę, że Grey
Grey: To pewnie ja
Czy kiedykolwiek widziałeś UFO?
Aimee: Hmmm... nie
Grey: Widziałem wiele niezidentyfikowanych latających obiektów. Nie wiem tylko, czy były to statki kosmiczne
Matt: Nigdy nie widziałem UFO, ale... kiedy byłem mały myślę, że pewnej nocy mogłem zobaczyć kosmitę :D Spałem, a za oknem był huragan i gdy otworzyłem oczy, przysięgam, czterej kosmici stali przy moim łóżku, a później pamiętam jak wbiegłem na korytarz krzycząc i ... to koniec historii. Nigdy nie wiedziałem statku, nigdy nie byłem porwany, żadnych eksperymentów - tylko moja historia i nie wiem, czy jest prawdziwa, czy nie :)

Dzięki Mattowi uświadomiłam sobie jakie moje dzieciństwo było beztroskie :D Nienawiść do przedszkola w żaden sposób nie równa się z wizytą kosmitów w środku noc :D
A teraz może mały konkursik. Kto spróbuje zapisać słowo, które wypowiada Aimee? Piszcie w komentarzach swoje pomysły, a gdy ono się pojawi, tak jak zapowiedział Grey, sprawdzimy, kto był najbliżej oryginału :D

7 komentarzy:

  1. hah. Niezłe to <3
    A co do słowa Aimee to nie mam pojęcia.
    Obstawiam jakieś coś: TUSUI :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe jak brzmi w Sondiv "kocham Cię"?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja słyszę coś takiego: Tusudi xd

    OdpowiedzUsuń
  4. miwuyuunditusudi xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez uslyszalam 'Tusudi'

    OdpowiedzUsuń
  6. ,,mibuyu utwutu sudi"? Po minie Grega stwierdzam, że to będzie znaczyło coś bardzo ciekawego. :)
    Nie mogę się doczekać. :)

    OdpowiedzUsuń