4 maja 2014

1x12 komentarz producentki

Komentarz producentki znowu z małym opóźnieniem spowodowanym moją nieobecnością, ale jest :)  Zapowiada się co najmniej kilka świetnych scen. A to promo spodoba się szczególnie antyfanom Graysona :D Ja pewną scenę odtwarzam już z 10 raz :D Mam nadzieję, że trochę was zaciekawiłam, a teraz bez dłuższego trzymania w niepewności zapraszam do dalszej części posta :)






Drake: The Trags budują broń zwaną Suvec. Myślimy, że jest to coś w rodzaju bomby
Emery: Bomby?
Wszystkie postacie, nawet te które się nawzajem nie znosiły, muszą się zjednoczyć, bu ukraść Suvec
Emery: Przemycimy Suvec na zewnątrz używając Dnia Jedności (to pewnie jakiś festiwal i nie wiedziałam jak to przetłumaczyć)
Grayson: A nic tak nie jednoczy, jak zaszkodzenie terrorystycznej intrydze Atrian
Emery wymyśla genialny plan przemycenia broni, ale plan ten wymaga wzajemnego zaufania, a to jest problemem dla Romana i Graysona.
Roman: Gdy tu jesteś słuchasz moich poleceń. Rozumiesz to?
Grayson: To zabawne, bo pamiętam, że jeszcze wczoraj prosiłeś mnie o pomoc.
Są razem w sektorze i muszą na sobie polegać, co jest trudne w ich sytuacji
Roman: Masz jakiś problem?!
Grayson: Zabieraj od mnie łapy!
Roman: Musisz się pozbierać!
Grayson: A ty musisz zejść mi z oczu!

Pamiętacie może jak w którymś z podsumowań pisałam, że nie znoszę Graysona? A w którymś z następnych, że jest coraz gorszy, a z kolei w kolejnym, że przeszedł samego siebie? No to teraz skończyły mi się już słowa określające moje uczucia względem tej postaci... No przecież jasno wynika, że Roman z Drakiem próbują współpracy i nawet poszli poprosić o pomoc, a on co - nie może się powstrzymać od komentarzy, które są nie na miejscu i zachowuje się jak dupek... Już kolejny raz dostanie w twarz i prawidłowo.
Czy wy też macie wrażenie, że za słowami 'genialny plan Emery', kryje się 'coś na pewno pójdzie nie tak, jak trzeba' Nawet Romanowi i  Drakowi nie poszło dobrze z unieszkodliwieniem Suveca, a przecież ich plan był świetny. No cóż zaczekamy jeszcze 2 dni i zobaczymy :)

A teraz oczywiście czekam na wasze opinie i teorie na temat zbliżającego się odcinka :)



8 komentarzy:

  1. Jak ja nie lubie Graysona :/

    OdpowiedzUsuń
  2. grayson mnie niesamowicie wkurza, liczę na jakieś momenty roman+emery!!

    OdpowiedzUsuń
  3. W żadnym promo nie ma Erica i Julii :( Mam nadzieję, ze znowu nie znikają na cały odcinek :(

    OdpowiedzUsuń
  4. licze na jakieś sceny zazdrości ! A co niech jeszcze raz Grayson dostanie z liścia, to sie ustatkuje w końcu :D hahah

    OdpowiedzUsuń
  5. co jest trudne w ich stacji ? Chyba sie pomyliłyście ... nwm ale chyba miało być "sytuacji" :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie chodzi o paradę na Mardi Gras.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oglądam tą scene z 20 razy jak Roman daje Graysonowi po mordzie . Leje z tej sceny hahaha xD

    OdpowiedzUsuń