4 maja 2014

Malese Jow dla Nationalist Magazine

Zdjęcia z tej sesji pojedynczo pojawiały się od dawna, ale teraz już są wszystkie w komplecie razem z okładką. Poza pięknymi zdjęciami mam  dla was również świetnie zmontowany filmik zza kulis :) Zapraszam oczywiście dalej :) 




Tutaj macie jeszcze link do całej gazety, tam jest też kilka mniejszych zdjęć :) KLIK Jak tylko znajdę chwilę czasu przetłumaczę dla was również wywiady :)

Nie jest to pierwsza sesja Malese dla tego magazynu. Na YT znajdują się jeszcze chyba dwa podobne filmy, ale nie jestem pewna,bo skupiłam się tylko na tej aktualnej :D
Podoba się wam M. w takim wydaniu? Ja tam cały czas tęsknię za jej starymi włosami :(
Ale za to ciuchy genialne <3 A przynajmniej większość. Może okładka trochę za pstrokata i strój z podkolanówkami trochę dziwny, ale reszta cudowna :D Jestem zakochana w tej tiulowej pudrowej spódniczce <3

No to teraz wy pobawcie się w krytyków mody :D Który strój i które zdjęcie podobają wam się najbardziej?

Źródło: www.nationalistmagazine.com



3 komentarze:

  1. Uwielbiam ostatnie zdjęcie! <3 /Lea

    OdpowiedzUsuń
  2. Na okładce każdy ciuch oddzielnie byłby genialny ale razem tak jak napisałaś jest pstrokato :D Za to trzy ostatnie zdjęcia piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. OMG ma śliczne buty na tym 2 zdjęciu:D
    Okładka nie przypadła mi do gustu, ale reszta zdjęć jest genialna

    OdpowiedzUsuń