7 kwietnia 2014

Matt i parodia

Dzisiejszy dzień zacznijmy od luźnego postu na temat Matta Lantera. Zazwyczaj wciela się on w role tajemniczych gości lubiących kłopoty, ale zawsze są odstępstwa od reguły. Parodia też jest mu dobrze znana :D

Wszyscy znają serię filmów High School Musical i miłosną historię Troya i Gabrielli, jak widać Matt również. Wcielił się nawet w rolę koszykarza. Musicie przyznać, że w tych włosach wygląda naprawdę śmiesznie. Do tego jego ruchy - to jest nasz poziom! :D Czy wszyscy z obsady Star-Crossed muszą umieć śpiewać ?
 

Edward Cullen też pewnie bardzo dobrze znacie, a co powiecie na nową wersję tego wampira ? Pewnie wielu z was nie raz naśmiewało się z jego trupio bladej skóry i dziwnego zachowania - ja również, a jak podoba wam się Matt jako odtwórca tej roli ? Ten kombinezon wygrał wszystko! :D


Znaliście wcześniej te parodie ? Ja muszę przyznać, że nie lubię tego typu filmów i nie dałabym rady obejrzeć całego, ale w kilkuminutowych filmikach jest na prawdę przyjemne i można się pośmiać. Wolicie Matta jak Edwarda czy może Troya ?

5 komentarzy:

  1. Ja też nie lubię tego typu filmów, ale dobrze mu idzie :D
    Czy wszyscy aktorzy z tego serialu muszą umieć śpiewać ?! xd

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja uwielbiam parodie, ale rzadko są na dobrym poziomie. ;) Parodia Zmierzchu mi się podobała. :D Ale jako Zac Efron wygląda przekomicznie xd Te włoski i te ruchy...xd
    Edward czy Troy ? Hmm choć kocham HSM ;) to bardziej podoba mi się Matt w roli Edwarda. :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak tylko zobaczyłam tego gifa na początku to tak zaczęłam się śmiać, że di teraz nie mogę ogarnąć! ahahaha

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze to nie poznałam Matta! Oglądałam oba filmy i nawet bym nie pomyślała, że to on :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądałam oba filmy, ale nie skojarzyłam, że Matt tam gra :) Ta mina na gifie :)

    OdpowiedzUsuń