15 kwietnia 2014

Lanterowie i YouTube

Nie wiem czy wiecie, ale żona Matta - Angela ma swój kanał na YouTube. Oczywiście  pojawiają się na nim filmiki związane z modą jak i makijażem, ale znalazłam kilka, w których pojawił się Matt i myślę, że jeden z nich na pewno was zainteresuje ... :D

Jak zobaczyłam, że Angela nagrała taki filmik byłam wniebowzięta! :D Włączam, oglądam ... myślałam, że będzie sobie malować te znaki, a tu tatuaże od CW. Jednak filmik warty obejrzenia :)
Co myślicie o pani Lanter w wersji Atrian ? Mi się podoba, nawet jej pasuje :D
Myśleliście kiedyś o zrobieniu sobie takich znaków ? Tak dla zabawy ? :D


Q&A
Filmik był nagrany jeszcze przed premierą S-C, więc nie dowiemy się z niego za wiele nowego, ale miło się na niego patrzy <3 Chciałam napisać, w skrócie, o czym mówi Matt, ale dotrwałam do 5 minuty i nie dam rady dalej. Ta muzyczka doprowadza mnie do szału i w ogóle nie mogę się skupić na oglądaniu :D 

  
HUSBAND TAG
Hello, Gorgeous! Mów do mnie jeszcze! <3
Całkiem dobrze mu poszło :D


Śledzi ktoś youtubowe poczynania Angeli ? Co myślicie o niej jako youtuberce ? W ogóle lubicie ją ? Ja nie pałam do nie sympatią, nie to, że jej nie lubię, bo prawie jej nie znam, ale ma w sobie coś takiego, co mnie drażni. 

9 komentarzy:

  1. Czy tylko ja nie mogę znaleźć zdjęć promocyjnych do 10 odcinka ? Kurcze szukam i szukam, myślałam, że u was znajdę. Chyba jeszcze ich nie ma, co ? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze ich nie ma, bo przeszukałam różne strony i nigdzie nie znalazłam. Tydzień temu zdjęci pojawiły się późnym popołudniem, także jak tylko je znajdę to od razu dodam post z nimi oraz opisem odcinka :)
      /Lea

      Usuń
  2. Zdjęcia promocyjne są póki co tylko do 11 odcinka oraz widziałam z jedno zdjęcie do odcinka 12, ale do 10 niestety nic nie ma, co jest dziwne, bo najpierw powinni opublikować do niego a nie do następnych :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, trochę to dziwne, ale nic na to nie możemy poradzić.
      To CW tego nie ogarniemy xd
      /Lea

      Usuń
  3. No to czekamy na zdjęcia ...
    Co do posta - Hello, gorgeous! - chce to na dzwonek, sms, budzik wszystko! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Żona Matta wydaje się być bardzo sympatyczna. :) Choć wygląda jakby starzej od niego. :p

    A czytaliście nowe wiadomości ? Na facebooku napisano, że nie będzie 2 sezonu... :(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam coś na Tublrze :( Jak zobaczyłam wyniki oglądalności to się załamałam :( Nie mamy szczęścia do seriali. No ale poczekajmy na coś oficjalnego /Khaleesi

      Usuń
  5. Też nie małam do niej jakiejś sympatii, bo no wiadomo jest żoną Matta ; D Wiadomo, zazdrość xD Ale w sumie nic do niej nie mam, chociaż troche mnie denerwuje, tak jakby chce sie przez Matta wybić, tak mi sie zdaje ! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądałam kilka dni temu jej filmiki :) naprawdę fajny jest ten TAG :D

    OdpowiedzUsuń